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Polyker, le il y a 4 années et 5 mois.
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j’utilise depuis quelque mois HM2
suite a une mise à jour on me demande ma licence. Ok je rentre le code et rien
Un message apparaît me demandent si je suis bien connecté à internet et Oui ?
ou j’ai pu faire une erreur ?
dans l’attente désespérée d’une réponse rapide merci d’avance
Je répond en ne pouvant pas t’aider je n’utilise pas ce logiciel.
Regarde la FAQ ? Sur leurs forums ?
Bon courage, et une session sans tracker de temps en temps ça ne fait pas de mal, ça oblige à focus
La bise.
Bonjour, j’ai résolus mon problème en contactant le support HM2 si sa peut aider d’autre personne :
Il fallait juste télécharger « vcredist_x64.exe » pour mon PC via le lien qu’ils m’ont donné dans le mail :
<h4>Message left on Dec 29, 2018, 5:29:45 PM</h4>
Hello,I am sorry to hear you are experiencing trouble.
Install VC++ 2013 from this link –Â https://www.microsoft.com/en-<wbr />us/download/details.aspx?id=<wbr />40784
– If you have 64 Bit Windows you have to install vcredist_x64.exe and if you have 32 Bit Windows you have to install vcredist_x86.exe.  You can check your Windows Control Panel System details if you are not sure which version of Windows you use.Please let us know if that solves the problem for you.
​
If you continue to have problems:
​
Please see this FAQ for help in resolving licensing issues:
http://hm2faq.holdemmanager.<wbr />com/questions/881/I+Can+Not+<wbr />Activate+or+Register+Holdem+<wbr />ManagerIf you continue to have problems, please reproduce the problem and zip/attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing –Â http://hm2faq.holdemmanager.<wbr />com/questions/1921/How+Do+I+<wbr />Send+a+Log+File+to+Holdem+<wbr />Manager+Support%3F
Once you have collected/sent the logs roll back to 8536 from this link until we have a chance to review your logs –Â https://www.holdemmanager.com/<wbr />Downloads/Hm2AutoUpdate_8536.<wbr />exe
Chris
<h4>Message left on Dec 29, 2018, 2:51:02 PM</h4>
Hello, I allow myself to contact you
because I can no longer open my HM2 he asks me my license code, I enter it well
but nothing? he asks me if I am well connected yes but? Can you help me
reconnect? how to do ? the problem occurred at an update I thought, it seems
no. Looking forward to a coordinated response.
Le dim. 23 déc. 2018 à  16:25, a écrit :
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