- Ce sujet contient 3 réponses, 2 participants et a été mis à jour pour la dernière fois par Polyker, le il y a 5 années et 9 mois.
-
AuteurMessages
-
j’utilise depuis quelque mois HM2
suite a une mise à jour on me demande ma licence. Ok je rentre le code et rien
Un message apparaît me demandent si je suis bien connecté à internet et Oui ?
ou j’ai pu faire une erreur ?
dans l’attente désespérée d’une réponse rapide merci d’avance
Je répond en ne pouvant pas t’aider je n’utilise pas ce logiciel.
Regarde la FAQ ? Sur leurs forums ?
Bon courage, et une session sans tracker de temps en temps ça ne fait pas de mal, ça oblige à focus
La bise.
Bonjour, j’ai résolus mon problème en contactant le support HM2 si sa peut aider d’autre personne :
Il fallait juste télécharger « vcredist_x64.exe » pour mon PC via le lien qu’ils m’ont donné dans le mail :
<h4>Message left on Dec 29, 2018, 5:29:45 PM</h4>
Hello,I am sorry to hear you are experiencing trouble.
Install VC++ 2013 from this link – https://www.microsoft.com/en-<wbr />us/download/details.aspx?id=<wbr />40784
– If you have 64 Bit Windows you have to install vcredist_x64.exe and if you have 32 Bit Windows you have to install vcredist_x86.exe. You can check your Windows Control Panel System details if you are not sure which version of Windows you use.Please let us know if that solves the problem for you.
If you continue to have problems:
Please see this FAQ for help in resolving licensing issues:
http://hm2faq.holdemmanager.<wbr />com/questions/881/I+Can+Not+<wbr />Activate+or+Register+Holdem+<wbr />ManagerIf you continue to have problems, please reproduce the problem and zip/attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing – http://hm2faq.holdemmanager.<wbr />com/questions/1921/How+Do+I+<wbr />Send+a+Log+File+to+Holdem+<wbr />Manager+Support%3F
Once you have collected/sent the logs roll back to 8536 from this link until we have a chance to review your logs – https://www.holdemmanager.com/<wbr />Downloads/Hm2AutoUpdate_8536.<wbr />exe
Chris
<h4>Message left on Dec 29, 2018, 2:51:02 PM</h4>
Hello, I allow myself to contact you
because I can no longer open my HM2 he asks me my license code, I enter it well
but nothing? he asks me if I am well connected yes but? Can you help me
reconnect? how to do ? the problem occurred at an update I thought, it seems
no. Looking forward to a coordinated response.
Le dim. 23 déc. 2018 à 16:25, a écrit :
-
AuteurMessages
Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.